12 Ağustos 2013 Pazartesi

HABERLER ve ŞİFON ŞALLAR

merhaba herkese..

benim bu blog işi yalan oldu, baksanıza Almanya'da iken düzenli post ediyordum hergün, ama turkiyeye gelince internet ve bilgisayarım olmadıgı için boyle uzun ara vermiş oldum. ama durun , laptopumu aldıgımda aynen almanyadaki gibi devam edicem insallah yeni seyler yayınlamaya.. ama artık yemek tarifleri olmayacak.. baska baska seyler...

pekiii laptopumu ne zaman alıcam..? daha dogrusu ne zaman almaya hak kazanıcam? 56 kiloya dustugum zaman:) eşimle önüme bir hedef koyduk, basladıgımda 75 kiloydum, suan 67 kiloyum, geri kaldı 11 kilo daha:) 56 kilo oldugumda, yani evlendiğim kiloma indiğimde bana ödül olarak bir laptop geliceeekkk:))

konumuza donmemiz gerekirse, annemin yaptıgı şifon şalları paylasayım dedim, cekmiştim fotograflarını... hazır annemlerin evindeyim.. işte buyrun, bu arada satın almayı dusunen olursa, annem elinde son kalanları cok düşük fiyata satıyor, devamı da gelmeyecek, eldekileri cıkarıyor yani.. püsküllü olanlar 65 tl (verdiği magaza 120 tl ye satıyor), püskülsüz olanlar 40 tl
buyrun bakalım




















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder