18 Ekim 2012 Perşembe

Kolay Gözleme

Evet gunler geciyor ve ben hic yazi yazamamis oluyorum, turkiyeye mi alisamadim , yeni duzenimi mi oturtamadim nedir... Aklimda oluyor hep, resimleri celiyorum ama bir internetjn basina oturup da yapmam gerekeni yapamiyorum.. Simdi Asudem okuldayken, Ervam da uyuyorken nefis gozleme tarifini yazayim en iyisi..

Gozlemeyi Asude cok cok seviyor, babannesi ona yaptiginda tekrar istiyor, ben de artik turkiyeye geldigim ve taze taze yufkalari buldugum icin babannemizden aldim hemen tarifini, yapiyorum kizima kahvaltilarda.. cok da pratik olan bu tarifi paylasalim hemen:

malzemeler
istediginiz miktarda yufka
su
tereyag
istege gore peynir

yapilisi

* yufkayi serip ortadan ikiye bölün
*su serpistirerek heryerini islatin
*minik minik parcalar halinde tereyagini belli araliklarla surun (heryerine olmayacak, ara ara)
* eger peynirli yapacaksaniz peyniri de ezerek koyun
* sonra yarim daire olan yufkanin uc kenarini ortaya dogru zarf gibi katlayin
* bos tavada (yag surulmemis tavada yani) iki tarafini da pisirin.

4 yorum: