16 Nisan 2012 Pazartesi

Ben mi?

**1987'deki dunyaya tesrifim mart ayının en karlı zamanalarına denk gelmis.. annemin doktoru dogdugum hastahaneye gelirken gercekten zorlanmıs.. o gece hastahanede dogan tek bebek benmisim, hic bir sekilde karısma ihtimalim yok yani.. o gunler de tarihe "şiddetli 87 karı" diye gecmis.. 
**2005'te dunya evine girdim:) evlendikten 8 gun sonra Amerika'daydım. esim orada doktora yapıyordu. 
**orada gecirdigim uc yıl icinde 2007'de Asude hanım katıldı bize. 
**2008 de turkiye'ye donduk. 1 sene turkiyede gecirdikten sonra biraz da Almanya'da gecirmemiz gereken gunlerimiz oldugu belli oldu, bu sefer de post doc yapmak uzere Almanya'ya gittik. 
**Almanya'ya gitmek icin ben okulumu dondurdum. cok erken evlenince universite hayatı coluklu cocuklu geciyor.. geciyor diyorum cunku daha gecmedi, Marmara universitesi, İlahiyat fakultesindeki kaydımı dondurdum, Turkiyeye donmeyi bekliyorum devam etmek icin..
**2011 de de Erva hanımın katılımıyla ailemizi 4'e tamamladık.
**Almanya'da (suan hala orayla ilisigimiz kesilmedi, 2012 yazı da orada gececek) 2.5 yılı tamamlayıp Turkiye'ye İstanbul'a donuyoruz. 


cok özet oldu:) ama tarifler paylastıkca ayrıntıları anılarımı yazıcam zaten.. 


3 yorum:

  1. facede gordum senı yakaladım :)) hos actın blogunu selvam guzel paylasımlar dılıyorum canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim purci, beni okumaya devam edinn:)

      Sil
    2. sende benı oku:)) okulaşalım ok bayb:))

      Sil